In oktober ontvingen wij vanuit Delta een ‘termination letter’ waarin zij onze uitzendovereenkomst om via Delta en Caiway uit te zenden opgezegd hebben. We zijn vanaf dat moment in gesprek gegaan met Delta om te onderzoeken of we tot een nieuwe overeenkomst konden komen. Helaas hebben wij elkaar niet kunnen vinden in de onderhandelingen.
Dit heeft tot gevolg dat kijkers die nu Delta of Caiway als provider hebben, Family7 vanaf 15 januari 2024 NIET meer kunnen ontvangen. Dit betreuren wij ten zeerste, omdat we het belangrijk vinden dat onze programma’s en daarmee het verspreiden van het evangelie een zo groot mogelijk bereik heeft. We vinden het dan ook heel naar om u als kijker hier mee te moeten confronteren. Echter vertrouwen wij erop dat u als vaste kijker opzoek gaat naar een andere manier om Family7 te bekijken.
Hoe kan ik Family7 blijven ontvangen?
1. Stap over naar een andere tv-provider
Op onze website www.family7.nl/opmijntv ziet u een overzicht van aanbieders die Family7 wèl doorgeven. Kijk goed welk abonnement u dan moet afnemen. Solcon, Online.nl, Youfone en Odido zijn in veel regio's beschikbaar. Vraag bij de overstap specifiek of Family7 in uw pakket zit!
Met het abonnementsgeld dat u aan uw tv-provider betaald steunt u Family7 niet. Overweeg om ook sponsor te worden van Family7.
2. Kijk Family7 via Internet
Neem een abonnement voor 3 euro per maand op Family7 Plus. U kunt dan Family7 kijken via internet op uw pc, tablet of telefoon. U steunt daarmee ook direct het werk van Family7, omdat u een lidmaatschap bij ons heeft. Family7 Plus is onze eigen on demand platform waar u geen andere tv-zenders kunt ontvangen.
Heeft u vragen? Mail ons via info@family7.nl of bel 055 - 57 90 710.
advertentie